Jumaat, 23 Julai 2010

aku mulai sedar~~~

aku mulai sedar.... hurmm tapi adakah yang aku rasa tu benar.ntah la.. aku tau juga aku ni teruk.. tak payah lah bagitau.. aku dapat juga rasa.. bila orang mula ada rasa tak selesa dengan kita... sebagus mana pun dia menyembunyikan..,.,. kita tetap juga akan dapat rasa.. (naluri manusia... sangat tepat sebenar nya).. tapi biasalah lumrah.. jujur aku kata kan aku pernah terfikir untuk berubah..

tapi wajar kah aku berubah hanya kerana satu kelompok manusia???? siapa mereka... wajar kah aku berubah sehingga aku terlupa identiti diri dan mula menjadi boneka tanpa sedar. adakah itu yang harus kita cari.. menjadi orang lain semata-mata ingin di terima orang lain. aku sedar bah juga sikap aku ni... tapi inilah aku.. tak kan aku yang saja perlu berubah.. sedang kan orang lain juga sepatutnya harus belajar memahami.. atau sebenar nya aku yang tak sedar yang aku telah melakukan sesuatu melepasi had.. hingga mereka bosan untuk paham siapa aku.. ntahlah.. persepsi dan juga perspektif seseorang terhadap sesuatu amat berbeza.. mustahil untuk kita memuaskan hati orang lain....

P/S: aku tetap aku.... terimalah aku seadanya... jika ada tersalah jangan malu untuk memberi teguran... jika anda masih seorang sahabat... jika tidak.. jauhi aku... dan biarkan aku jadi aku...
dan kamu tiada HAK!! keatas diriku

**luahan rasa ini tiada kaitan dengan sesiapa.. hanya sekadar luahan~~~

2 ulasan:

ladymuse nysa ♥ berkata...

knpa nie zul?

Zulkifly Omar berkata...

hoho... luahan rasa jak nisa.... lega sket bila ditulis~~...