Rabu, 21 Julai 2010

Derma Darah~~ teruja!


hari ini ada kempen derma darah... pismp sains yang anjurkan... hehehe. aku pun apa lagi ambil peluang la untuk mendermakan darah ku. aku p dengan farid, nina, khalid dan cindy. si cindy first time mau menderma.... nervous dia... tapi tetap semangat mau p menderma. aku dengan yang lain-lain pernah dah menderma sebelum ni. aku dah lebih kurang lima kali pernah derma darah. best juga.

aku pun tak tau apa yang best.. tp dari form 5 lagi aku mau sngt menderma darah. hahaha.. jadi td aku pun p la dengan dorang-dorang ke dewan hone. lepas isi-isi borang aku pegi cek tekanan darah.. ok! jadi p kaunter seterusnya pegi cek haemoglobin, darah aku tenggelam, ok!.. pastu aku p kaunter seterusnya untuk ambik barang-barang, makanan n ambik buku derma darah baru sebab buku lama aku dah ilang,.. ( ilang sekali masa dompet aku tercicir.. huh!!), lepas tu aku pun menunggu giliran untuk di cucuk... huhuhu... debaran tu tak juga la.... aku melantak suma biskut, air milo ngan air mineral yang dorang bagi... lapar bah.. blum makan lagi masa tu.. hahaha... pas suma habis baru sampai giliran aku... pastu tu MA yang jarum ambik darah tu kasar sket.. sakit gak la... tp tahan ja.. nanti malu.. hahaha...

selesai jak bila beg tu penuh aku tunggu lagi dorang yang lain.. si nina tak lepas untuk menderma.. sebab darah dia tak cukup haemoglobin.. terus timbul darah dia.. hehehe.. kecewa dia terus bila tak dapat menderma, si cindy pula yang first timer ni dapat menderma.... hehehe... siap tutup-tutup mata lagi masa kena cucuk tu jarum..


kalid yang tatap macho... bersedia untuk di cucuk...

cindy tersenyum dari jauh.. menunggu giliran nya...

pose kecewa dari nina... gara-gara tak boleh menderma...

pesanan penaja: DERMALAH DARAH DEMI UNTUK SEBUAH NYAWA....

Tiada ulasan: