Ahad, 18 Julai 2010

Merungkai Karya~~Novel: Denyut Kasih Medik

entry ni saja jak aku mau tulis pasal novel aku baru dapat ni... hehehe.... aku pinjam novel ni dari afiq a.k.a Ketayap Putih..hehehe.... Denyut Kasih Medik (CNM) ditulis oleh Dr. Farhan Hadi. novel ni nampak islamik sikit dan latarnya pasal dunia doktor pelatih... so hospital la kan... hehehe aku cerita ni baru first impression aku ok. aku baru ja baca 3 muka surat. hehehe.... tp oleh sebab boleh dikatakan yang inilah pertama kali aku baca novel bercorak islamik selain daripada trilogi Bagaikan Puteri dan Cinta sufi yang ada ciri-ciri islamik tapi lebih kepada epik thriller... jadi aku dedicated la entry ni untuk novel CNM ni.. hehehe..

dari komen afiq novel ni macam best.. tp tak tau lagi la menepati citarasa aku atau tak kan.. jadi nanti kalau dah habis baca aku wat entry lagi untuk buat ulasan..
aku teringin baca novel berunsur islamik ni coz skang classmate aku tengah demam dengan novel-novel macam ni... jadi aku pun tergerak la juga mahu mendalami novel-novel bertema islamik macam ni kan.. jadi tgk lah nanti dah habis baca novel ni baru aku boleh cakap novel ni menepati jiwa aku atau pun tidak... hehehe

oke la.. aku mau p sambung baca novel tu... hehehehe da~~


Tiada ulasan: