Isnin, 19 Julai 2010

salam pagi isnin~~



haish.. isnin datang lagi... adoii kemalasan mencengkam. aku buat entry dalam kelas ni.. hahahha biasalah hari isnin kan memang hari kemalasan bagi semua orang. semua orang kalau boleh mau sambung cuti sampai jumaat minggu depan.. hahahha ( melampau angan-angan..) pagi ni kelas English.. so relax ja kelas ni.. x lah tekanan kan... madam hamidah mengajar memang best... sporting habis...

ok lah minggu ni aku berazam untuk siap kan semua kerja-kerja tertangguh dan habiskan baca novel yang aku baru dapat semalam... 'Cinta Kasih Medik'... novel ni satu malam jak tanpa tidur aku boleh habis kan.. tp kalau hari-hari kuliah ni susah sikit lah mau curi masa untuk baca novel tu... sibuk ja memanjang... hehehe.. tp takpa la aku usahakan jua untuk habiskan novel tu.

k lah aku tutup entry ni dengan seloka ringkas... hehehe

hari isnin datang menderu,
membuat aku rasa tak tentu,
ntah kenapa perasaan ku seperti itu,
rupanya cuti masih dirindu,

ramai orang berbaju biru,
kelihatan tenang di awal minggu,
menimati hari-hari tanpa termanggu,
tidak sabar tiba hari minggu...



P/S: nikmati hari isnin anda dengan ceria~~ hujung minggu kan tiba lagi~~


Tiada ulasan: