Selasa, 3 Ogos 2010

fakta tentang aku dari dorang~~

Sepuluh FAKTA YANG BENAR tentang ZULKIFLY BIN OMAR....

dari pandangan fatin dan fifah....

tudung putih tu fatin, sebelahnya fifah...
(roomate forever dorang ini...hehehe)
Zul adalah.....
  1. berbangsa kedayan dari Labuan
  2. tinggi
  3. bermata empat dan suka makan kfc..
  4. hari-hari makan nasi kerabu
  5. pandai mengeluarkan pandangan yang bernas dalam kelas
  6. petah berhujah
  7. suka makan di medan
  8. suka baca novel RAM
  9. Tiada jerawat ooo...hehe
  10. berkulit coklat dn suka mkn coklat..=)
komen ku... ya saya memang kedayan.. n saya dari labuan, tinggi?? tinggi kah aku ni?? hahaha...bermata empat dan suka kfc... ya betull.... saya rabun dan memerlukan kaca mata untuk membantu meningkatkan prestasi penglihatan.. hahahha KFC.... yup i love it... hahaha part nasi kerabu tu.. aku beli juga kalau ada di kafe, waaa.. par teda jerawat tu I LIKE.... hahaha walaupun realitinya minyak dimuka bole goreng ikan.. hahaha tu jak la komen aku... ^^

**setiap ayat berwarna jingga tu sebenar-benarnya ditaip oleh fatin dan fifah.... thx kamu dua~~

2 ulasan:

Baharum berkata...

nak tmbah sikit..zul bukan stakt bermata empat tetapi juga bermata sepet..hehe

Zulkifly Omar berkata...

bulat ba.. mana ada sepet.. hahaa