Jumaat, 13 Ogos 2010

jangan bah macam tu!!!

  • kenapa kalau ada benda tak suka mau diam-diam... eeiii
  • memang la mau jadi rasionalkan.. tp jangan la sampai orang lain buat orang rasa meluat.. ishhh
  • macam la bagus sangat.. tapi aku ni rasional lagi.... please la...
  • aku pun tak pernah tahu.. macam banyak sangat masalah .. kalau ada masalah kongsi la bah... mungkin kongsi ngan orang jauh ja kali ( yala.... yang jauh tu memahami...huh!!! bukan jeles arrr.. tulung lah.. tp atleast kan... gtau la kalau ada masalah)
  • bila kau hormat aku hormat betul.... thats me.... jahat mulut aku ni.. lancang macam mana pun.. kuat komplen dan tak sedar diri macam mana sekali pun aku org rasa... aku masih ada rasa hormat untuk diri aku... dan aku masih hormat org yang aku betul-betul hormat!!! dan anda mungkin salah seorang daripadanya.. yang saya betul-betul hormat...
** Cebisan rasa di bulan ramadhan... untuk berpuasa makan dan minum tu mudah, untuk berpuasa perbuatan tu mudah... untuk berpuasa mata tu mudah... untuk berpuasa lidah tu mudah... tapi untuk berpuasa jiwa~~ hanya Allah dan diri ini yang tahu...

Tiada ulasan: