Rabu, 18 Ogos 2010

Tugasan Menjelang tiba~~


  • perkara asas hidup di IPG kini tiba lagi... Tugasan/assigment/ KKP inilah perkara yang kan menjadikan setiap student hampir2 menjadi gila....
  • kadang soalan KKP ni melalut berabis hingga tension mau buat. ditambah lagi dengan kami semua yang amat pakar "procastinate" hahaha....
  • walau melalut sekali pun KKP tetap KKP... tetap juga kena buat.. even kadang-kadang kerjanya cuma salin semula satu buku.. aku pun tak paham sebenarnya.. HUH!!
  • semester ni kena wat buku skrap untuk Subjek pembinaan negara bangsa. adoii... lect suruh guna font 12 arial juga... even buku skrap.... manala kreativiti kalau macam tu.... apapun bantai jak la... senang keja aku. kita bagi apa lect mau.. kita dapat A... huhu .. tp aku yakin KKP aku tak pernah dapat A... huhu
  • satu lagi yang buat tensen KKP ni adalah ia akan datang serentak.. biasa 12 KKP sekaligus... ambik ko... kalau tak tahan... sila daftar diri anda ke hospital mesra bukit padang... hahaha
  • bah dah la aku melalut pasal KKP ni... Doakan ku berjaya~~


Tiada ulasan: