Sabtu, 18 September 2010

Akan Kembali ke Kent

esok aku dah balik ke kampus. IPG kampus kent. heheh tak terasa 2 minggu dah berlalu... sedey la nak tinggalkan umah. sedih tinggalkan tv, mesin basuh katil aku.. tapi apa kan daya.. demi tanggunggjawab... demi untuk anak bangsa.. demi untuk menjadi guru yang berkualiti (opsss poyo betol statement...) aku terpaksa jua kembali ke sana. huhu

esok plan bertolak jam 7. huhu naik feri express ke menumbok. lepas tu naik teksi pegi kk.. dr kk macam biasa nak bas ke tuaran. HEllo KEnt. hehehe

By the way.. ( ceh tetiba speaking.. ) Kent tu la nama kamps aku k... memang nama khas Kent. sempena nama The Dutchess of Kent yang merasmikan kampus aku tu duluuuuu.... hehehe. saja lah nak highlight coz dulu masa kami ikut debat integriti suma universiti lain tanya... Kent tu stand for what... dorang ingt kent tu akronim larr... huhu

ok la... sekian. ( nak sambung asaimen yang bertimbun... )

2 ulasan:

Faizan Villainheart berkata...

Hai Cikgu Zul, aisement i pun bertimbun nih...
boleh tolong watkan tak?
hehehe.
semoga selamat sampai.

Zulkifly Omar berkata...

faizan... thx... hahaha p wat sendiri k... dah selamat sampai ni