Khamis, 28 Oktober 2010

aku tekanan~~

hari ni aku emosi... serius aku emosi... tapi jangan tanya kenapa sebab aku pun tak tahu kenapa... ( hurmmm atau aku saja buat-buat tak tahu...) kawan-kawan tanya napa aku bad mood aku cakap aku ok saja.. tak bad mood pun... tapi nampak sangat la aku menipukan... sebab kalau aku dah diam-diam dan muka berkerut saja... mestilah orang perasan. aku ni pula selalu jenis  HUUHAAHUUHAA...mulut tak berhenti bercakap kalau dalam kelas... paling buat semua orang emosi...

mungkin antara sebab-sebab emosi adalah:

  • exam tinggal 3 hari saja lagi dan aku rasa AKU BELUM BERSEDIA~~ (T__T)
  • Semua buku dan nota yang aku baca membosankan dan aku lebih tertarik kepada laptop aku.
  • sebab kelmarin...... 'tuuuutttt''
  • sebab kelmarin kan... ermmmm
hurmm itulah mungkin sebab aku tension.... 

Tiada ulasan: