Ahad, 17 Oktober 2010

Membeli belah yang ilmiah

hehehe semalam aku ngan Fatin, Nina, dan Pipah pegi DBP Kota kinabalu.... ada jualan penghabisan stok.. gila-gila punya diskaun... sampai 95%.. wahhh heaaven betul nak membeli buku. aku beli sampai RM50+.. adeiii lari bajet aku terus... huhu



majalah-majalah dewan siswa suma 50sen satu.. aku beli la juga dekat sepuluh buah. pastu aku beli tesaurus bahasa melayu, mikroekonomi dengan novel sekuntum tulip biru. hehehe best juga... aku beli banyak-banyak buku ni harap larr habis baca...

lepas dari DBP tu.. kami pegi jalan-jalan di One Borneo.. kami singgah lagi di Harris... aku beli lagi buku... adoii... tapi aku tak boleh tahan... beli Percy Jackson and the Sea of Monsters... masuk ni 3 dah novel aku pending mau baca... harap boleh habis kan...

owh sapa-sapa yang mau membeli buku tu cepat-cepat la k pegi DBP Kota Kinabalu... sampai 5 november ni promosinya...

P/S: amat berharap dapat habiskan semua novel-novel tu... then dapat la wat post review kat sini... hehehe

Tiada ulasan: