Rabu, 6 Oktober 2010

Pertandingan Forum IPG Sabah



ngan cikgu caroline (naib johan tapi begambar berangan johan..hahaha)

pertandingan forum ipg..best!! aku join hehehe.. sebenarnya aku tak terniat pun mau join. sejak lepas habis debat semester lepas lagi dah cikgu bagitau kami yang join debat ni akan ada pertandingan forum pula.. tapi masa tu tak la terniat mau ikut...


lepas ada pemilihan forum ni mula-mula aku wat bodo ja... huhu tp last2 minute bila blum ada peserta yang confirm aku pegi la try ujibakat... huhu... cuba-cuba ja terpilih pula.
tp lmbat betul peserta confirm... sehari sebelum hari pertandingan baru confirm. tapi aku awal-awal lagi terlibat untuk buat teks forum sama-sama dengan pokli,afiq, n kak ina... hehehe jadi hari ahad, isnin ngan selasa tu aku balik bilik jam satu pagi ngan dorang-dorang...huhu.. kick betul.. sediakan teks then latihan.

peserta rasmi forum pula aku, farhana, haiqal, tini dengan pokli....


Farhana,aku,haiqal,pokli, hartini

pertandingan ni di ipg gaya... di hari pertandingan forum tu.. si tini pula kena gastrik.. adoii.. campur2 ngan nerves la tu... apa lagi.. dia macam separuh mati ja aku tgk.. pucat lagi tu... tapi kami teruskan juga dia naik.. coz c farhana simpanan tak prepare sangat mau ganti dia.. kami dapat TEMPAT KEDUA!! Yay!!! dah puas hati bagi aku... hehehe ikut pun niat cari pengalaman.. tak mengharap la menang... syukur alhamdulillah~~

Tiada ulasan: