Rabu, 17 November 2010

berakhirnya sudah... dan enjoy!!

apa yang berakhir?? EXAM dah berakhir.. Yay! dengan ini rasmilah sudah berakhir kertas perperiksaan aku. kertas pengajian sosial 2 menutup exam aku untuk semester tiga ni. semester akhir untuk program persediaan ijazah sarjana muda perguruan. insyaAllah tahun depan.. tahun pertama ijazah aku.. hehe..

ok after habis exam kemarin, terus pegi kk... hehe.. jalan dengan classmate.. ikut keta aaron.. sampai kk apa lagi.. layan bowling 3 game.. huhu.. trus sengal lengan.. hoho yang penting aku menang satu game.. walaupun ada aksi bola bowling terlepas.. malu gila... hahaa nasib tak kena kepala orang ke apa.. tapi x malu sangat coz zaha ngan aaron pun ada juga aksi bola terlepas.. hehe...

lepas tu layan movie pulak.. dengan persetujuan ramai kami pun tgk movie unstoppable. mula-mula aku tak excited pun mau tengok movie ni... sangat bukan movie aku.. huhu.. tapi kut juga tgk kan... huh!! puas hati gila... aku bagi 4 bintang la movie ni...  mendebarkan... huhu...

enjoy gila lepas exam.. huhu

P/S: mau wat entry pendek ni pun aku tulis dekat 2 hari... huhu celcom pls... slow nya internet ku..

Tiada ulasan: