Ahad, 14 November 2010

Bila Broadband Overlimit... T__T

masuk hari ni dah 5 hari broadband aku secara rasminya melebihi limit download 5gb... hurmmm geram betul.. dah la memang slow... bila kena control lepas overlimit ni lagi la slow... terpaksa la aku bersabar ja guna juga. line kampus ada... tapi kadang ada blog yang disekat... tu yang aku malas guna. kalau internet dah slow tahap durjana siput babi ni.. mau update blog pun aku malas.. tapi aku cuba juga cari masa dia jadi laju sket,.. mcm skang la... tapi kalau mau buat blogwalking masih juga la bikin panas,.. terutama mau buka blog yang berat-berat... setengah jam la loading.. ku tutup ja terus.. huhu..

 huarrghh cepat la reset balik.. lambat nya 18hb (tarikh reset).... aku geram dah ni internet tahap slow gila-gila.. tambah-tambah weekend ni.. lagi la... slow mau mampus... tunggu satu page loading aku ble siap masak rendang.. huhu.. tolong la.. cepat la...

P/S: amat mengharap jasa baik celcom.. plssss~~

1 ulasan:

aku berkata...

hehehe aku punya kes lain pla..
aku pun hairan..bila da lepas limit dia bukan jadi slow pun, laju juga dia seperti tiada apa yg berlaku..hehhe apa pun ko kena sabar, dulu sama juga mcm aku..tapi akhir2 ni bila da lepas limit 5gb aku punya maintain jer kelajuan..hahah
jangan jeles zul..