Sabtu, 20 November 2010

Blog ni di'review'..

hari tu aku ada join blog review oleh sop...nama program dia 1 hari 1 blog di Riwayat Hariku. aku ada wat entry pasal ni sebelum ni... hehe so sekarang giliran aku dah tiba... hehehe.. sop dah buat review pasal blog aku ni... 

"Blog yang berusia setahun lebih ini mempunyai potensi tetapi mungkin kerana kekurangan pendedahan atau promosi oleh pemilik, ia menyebabkan kurang dikenali."-Sop






ok kalau nak baca lebih lagi pasal review blog ni klik sini.


terima kasih kepada sop sebab sudi me'review'kan blog saya ni.... insyaAllah semua komen-komen tu saya dapat wat untuk menambahbaik lagi blog saya ni... terima kasih...

2 ulasan:

penaberkala berkata...

salam kenal
terjah sini dari blog sop

Padin berkata...

yeah.. mana yang baik tu boleh di ikut, supaya anda lebih cemerlang, go zulkifli, go..