Sabtu, 20 November 2010

Cuti dengan rasminya bermula...

ok skang dah 20 november 2010. maka dengan ini cuti bagi pelajar-pelajar IPG kampus kent secara rasminya bermula. huhu.. tapi aku masih di sini. masih di asrama ini. menunggu detik untuk pulang ke pulau itu. huhu esok flight aku jam 4.10pm ke labuan. tapi jam 7.00 pagi dah kena kumpul dan pergi airport sebab bas yang IP sediakan pagi ja... adeii buruk dan berkarat larr aku di airport tu menunggu petang. tapi tak juga la berseorangan ada gak budak-budak lain yang sama-sama aku  balik labuan.



adeh.. nasib larr tiket flight sponsor..
. jadi terima sajalah apa yang diberi. huhu..... kalau ikut hati selasa lepas lagi aku balik umah sudah.tapi apakan daya.. aku kan skema! haha.. statement... jadi terpaksala menunggu tarikh ini. 20 november ini untuk balik kampung dan meninggalkan Kent terchenta... huhu bye-bye kent... jumpa lagi semester depan ok....

p/s:

  • kepada classmate aku PPISMP Pengajian Sosial selamat bercuti... dan tahun depan kita adalah PISMP Pengajian Sosial. tinggalkan satu 'P'.. hehe
  • kepada senior-senior PISMP BA dan PISMP PSV...semoga berjaya dan terus berjuang diluar sana... kepada abang Pokli, Kak Ina dan abang Epy... terima kasih banyak-banyak untuk semua ilmu yang dikongsikan..

2 ulasan:

Siti Syakirah Saidi berkata...

owhh masi d kent plak..heee
selamat balik rumah! ;)

eiela berkata...

sukanya cuti,,budak sekolah pun cuti jugak nih.