Isnin, 29 November 2010

dapat Award!!!

Terima Kasih Kira sebab sudi bagi award ni.. hurmm cun ker blog aku ni... ntahlah.. tapi apa-apa pun sekalung penghargaan daripada aku... tulus dan ikhlas lagi... ahaha

Listkan 6 artis/band/group favourite

seriusly aku takda suka mana-mana... dengar lagu pun aku jarang...




bagi award ni kat 10 orang yang blog dia cun...
aku dala mood nak bagi dua orang jer...

kamu dua sila la ambik award ni letak dalam entry ok... hehe

4 ulasan:

Pinung is VizarD berkata...

wah..dah ramai orang nak berebut2 nak bagi hadiah dan award..heheheh
walau apa pun tahniah lah zul..heheh

FreEdOmWriTeRs berkata...

terima ksih zul!! hee

Zulkifly Omar berkata...

vizrd: yerp.. hahaha.. tima kasih
Nina: sama-sama..... hehe.. cepat p tampal..

Boloque berkata...

menarik2....bila la time aku lak kn....