Isnin, 22 November 2010

Home Sweet Home..

ok skang aku di labuan sudah.. kampung halaman terchenta... hari sabtu petang jam 5 tu aku sampai di labuan.. huhu naik flight. 8 jam lepak di airport semata-mata tunggu flight jam 4 petang. bas kampus antar jam 7.30a.m... huhu hampir berkulat jugak kat airport tu.. tapi ramai geng-gengkan.. best lar share story ramai-ramai. macam-macam cerita keluar.

ok lepas sampai umah ni aku apa lagi tido ja dengan layan tv. tu la blog pun tak terlawat... sowie kepada yang datang terjah tu... nanti aku buat terjahan balik k... hurmm mama dah cakap dah suruh aku jaga kedai cuti ni. coz pekerja tak cukup. takda orang jaga kaunter... hurmmm terpaksa la tayang muka dikedai hari-hari lepas tu.. oo tp lepas ni kena balik kampung dulu. Kuala penyu. hehe pastu esok bawa grandparent aku pegi kk.. p hospital.

bah ok mau jalan dah p terminal ni... bye2..

Tiada ulasan: