Sabtu, 20 November 2010

kisah dalam pawagam..

aku nak cerita pasal hari tu masa aku tengok Harry Potter 7 tu. aku tengok kat Growball Cinema Centre Point tu.. huhu. ok aku bukan nak mengulas pasal HP tu.. aku dah ulas pun dalam entry sebelum ni.

yang aku mau cerita ni kisahnya masa aku dalam panggung tu. orang yang duduk depan seat aku sibuk betul nak mengulas movie tu. dahlah suara dia kuat gila. eeeiii nak ja aku sound orang macam tu dan terus bagi pelempang. lepas tu yang dia cakap pun yang dah terang-terang nampak.. hello!! kami nampak juga bah.  macam la kawan dia tu rabun kot.. takpun disleksia.. tu la sebab dia terpaksa explain lebih-lebih.

aku dah siap cakap.. "benci tol aku orang suka mengulas ni" dah sindir camtupun tak paham-paham. si farid sebelah aku dah siap senyum-senyum cakap "sabar..sabar.." ngan aku.. padahal dia pun panas!! juga dengan orang tu...

ish..ish.. nasihat aku kalau dah nak tengok wayang tu.. tengok ja lah.. tak payah lah nak mengulas masa dalam panggung tu... tunggu la keluar.. habis dulu wayang tu... pastu ulas larr puas...  orang lain tersiksa weii dengar ko mengulas... suara sedap takpa juga.. huhuhu

4 ulasan:

Cik Kira berkata...

dui.paling la ndak best klo g2..cistt

Zulkifly Omar berkata...

ya buat sakit hati ja

Aretikz berkata...

Haha.. lum lagi terliat tu.. 3d ka bro di cp? ahakz.. sadis juga ada yg men ulas2 msa tgk wayang.. cuba kamehameha skali.. baru la.. haha.. trpksa tgk di sandakan jak mcm ni.. huhu..

Zulkifly Omar berkata...

xda 3D la.,. huhu biasa ja..