Isnin, 29 November 2010

Segmen: Tentang Berkasih


 aku kali ni nak buat segmen khas dan nama rasmi segmen ni ialah Dariku Zulkifly: Tentang Berkasih. dalam segmen ni aku akan buat entry tentang permasalahan dan juga tips-tips dalam bercinta.. tengokla tagline segmen ni.. "melihat cinta dari perspektif diriku" jadi aku akan menulis tentang apa pandangan aku tentang isu-isu dalam bercinta. ceh!! macam la aku berpengalaman.. ok aku ngaku aku tak berpengalaman. aku akan menulis berdasarkan pemerhatian dan juga pembacaan yang aku pernah buat.

insyaAllah aku akan buat sebaik-baik yang aku mampu. aku target untuk buat 15 episod untuk segmen ni. dan segmen ni cuma seminggu sekali. hehehe.. (ala-ala rancangan tv pula kan)  cukup larr seminggu sekali.. kering idea aku kang.. oleh itu aku ambil keputusan episod pertama akan bermula esok... jadi secara rasminya segmen ni aku akan post setiap selasa...  so setiap selasa korang rajin-rajin larr melawat blog aku ni... mana la tau berkaitan isu yang aku tulis tu ngan korang... jangan lupa... nanti kan.. hehe..

6 ulasan:

Cik Kira berkata...

wahh aku ndak sabarr!muahahaha!
ini topic yg sangat menarik!banyak sangat kisah cinta krg ni...mcm2 la..LOL

Zulkifly Omar berkata...

hahahah nantikan~~

Baharum berkata...

dah buat kajian ke?jgn nk hentam sesuka ati sudah..haha

Zulkifly Omar berkata...

insyaAllah tak hentam..

Zahariah berkata...

aku pn nda sbar...tp sgt tdk bersetuju apabila penulis mgatakan yg dia tdk brpengalaman...hahaha,,dia bt segmen ne mst berdasarkan pengalaman....huuuu

Zulkifly Omar berkata...

za:betul la... ada pengalaman memerhatikan orang lain... pelbagai dan tragis lagi aku tgk orang2 lain.. haha