Khamis, 16 Disember 2010

aku kenal dia.. tapi...

Lokasi : Terminal Feri Labuan
Situasi: temankan kawan aku beli tiket feri... semasa sedang tunggu dia beli..

zul: (macam ku kenal..) eh..hi...

perempuan: hi.. eh ko di sini... huhu bila ko balik hostel? ko SPA d Kuchingkan??

zul: owh aku baru mau p tu taklimat sabtu ni..

perempuan: eh bukan kita p sama-sama p taklimat ka dulu??


zul: aik nda lah... jadi dimana kita jumpa?

perempuan: aik dimana arr? aku ingat kita sama-sama p taklimat SPA dulu..

zul: huhu aku baru mau p sabtu ni... tapi aku familiar sangat muka ko ni... dimana arr?? kazen aku pun bukan juga...

perempuan: yalah.. aku pun... tapi aku tak ingat...

kawan aku pun selesai beli tiket.. jadi aku pun terpaksalah menamatkan sesi berkenalan tu... haish.... lepas tu aku masih lagi berfikir sebab masih tak tahu siapa dia walaupun familiar... sebulan lepas tu aku ingat balik.. aku p selak majalah sekolah... dohhh dia senior aku rupanya.. dan bertudung masa sekolah.. masa jumpa tu dia dengan rambut rebonding dan contact lens biru... nggee~ so bukan salah aku tak kenal dia.. (hahaha alasan)

tapi skang aku selalu terserempak dengan orang... dorang tegur... tp sebenarnya aku tak kenal,atau tak ingat nama.... huhuhu. korang macam mana??

3 ulasan:

Baharum berkata...

hahaha..xpe..mmg tu bukan salah ko..tu salah mak bapak dia...wakaka

mynameisnotimportant berkata...

haha kc pura2 knal ja lo

nuranne berkata...

Hehe...ironinya dia ingat awak lagi. Hehe.
Usually saya main senyum, tepuk2 bahu segala...bila dah berpaling, baru ingat mati2 siapa dia. Hehe.