Khamis, 23 Disember 2010

Balik kampung....

ok.. hehe hari ni aku balik kampung... kampung aku?? Kuala Penyu, Sabah... sebenarnya kampung mak aku... hehe.. biasalah hari ni dah 23hb kan... 25hb kan krismas... sebab tu larr balik kampung... mau sambut krismas... aiks?? mesti ada yang tertanya-tanya pula kan.. napa aku sambut krismas kan?? huhu datuk ngan nenek aku, dan ramai family belah mak aku beragama kristian.. so sambut larr krismas kan.. huhu...

btw balik kampung ni tak dapat larr mau jenguk blog... berukband aku tak larat nak tangkap siaran.. hehe tp aku dah sediakan entri berjadual.. hehe entri simple ja... jadi takla bersawang blog ni aku tinggalkan 2 3 hari.. hehe.. ok lah...  lepas balik umah kita jumpa kembali ok.. hehe

2 ulasan:

Armiza berkata...

ohh...org sabahan yea..^_^

Zulkifly Omar berkata...

ngeee~ saya org labuan... nak sebut sabahan pun ble juga.. hehe