Ahad, 26 Disember 2010

Christmas Celebration 2010..

hurmmm berakhir dah sambutan krismas semalam. adoii penatnya aku. penat masak.. penat layan orang, penat nak senyum  makan. heheh boleh pula macam tu. malam krismas tu aku tido jam 1.30am. huhu apa goreng ayam. coz esoknya open house. dah jadi tradisi kat umah nenek aku ni. tiap-tiap tahun kena masak bebanyak.

aku apa lagi.. kalau dah banyak makanan ni aku apa lagi. diet?? owh lupakan saja. sungguh menggoda ayam maska lemon itu. hahaha.. owh ya aku dah berjaya buat sos untuk ayam masak lemon. sedap. tapi ayamnya tak berapa nak jadi sebab aku tak goreng guna tepung. hehe aku da gak buat kek pisang. tapi tak jadi coz aku lupa nak masukkan baking powder. hahaha.. tapi kek coklat aku jadi larr.. cantik dan sedap. hehe

petang jam 2 macam tu aku dah tido kat sofa. malas dah nak layan tetamu yang datang. wahaha sandi kan aku. jam 5 aku bangun mak ajak jalan pergi rumah aunty aku. huhu... ramai larr jumpa kazen-kazen suma. banyak juga cerita lucu yang jadi.. huhu...

owh krismas kali aku takda ambik gambar langsung... huhu ntah kenapa aku malas nak amik gambar... hehe
okey tu ja lah cerita krismas kali ni.

Tiada ulasan: