Isnin, 13 Disember 2010

Fazerra Beauty House Opening Ceremony

11 Disember 2010 bersamaan hari jadi aku adalah majlis pembukaan Fazerra Beauty House (FBH). sebenarnya lebih kepada majlis perasmian dan bacaan doa selamat. Sebab kalau nak kata pembukaan  FBH ni dah buka lebih kurang tiga tahun. huhu... cuma kali ni FBH berpindah ke premis baru. sebab tu la diadakan majlis ni. premis baru ni lebih besar dan luas.. hehe...

semalam subuh-subuh jam 4 aku dah bangun kena masak nasi... owh kami masak sendiri untuk majlis ni.. takda katering-katering.. wahaha... aku masak nasi minyak ja.. hehe... 7 kg beras... adeiii...  majlis start dalam jam 10.30.. jam 10 orang dah start datang... huhu... meriah jugak larr...  orang masih terus datang sampai jam 3... aku dah tak larat.. jam 3 macam tu aku dah tido kat ofis... tak larat mau tolong orang kemas-kemas..  nak update blog pun malas...(teruk sungguh aku...) ok la takda mood nak menulis..

1 ulasan:

다(da)양(yang) berkata...

waa..ada beauty house..dpt ko tlg promot kn..hehe