Khamis, 16 Disember 2010

Love Award... Anugerah Cinta... haha...


dapat award dari kira... th kira.... ko sayang juga aku arr.. hehe




1. SIAPA ORANG YANG PALING KORANG SAYANG?
 Semua.. keluarga.. sahabat...

2. KENAPA KORANG SAYANG ORANG YANG KORANG SAYANG TUE?

sebab mereka penting sangat!!!


3. Berikan satu kata-kata sayang yang terbaik yang korang nak lafazkan kepada orang yang korang sayang, tapi masih tak mampu lagi untuk dilafazkan.

erkk dah susah kan.. hurmmm ok aku jawab: NO KOMEN!


4. Lepas tue,korang tag kat 15 orang blogger untuk sampaikan salam kasih sayang korang tue =)

erkkk no in the mood.. so kepada semua.. siapa-siapa pun sila la ambil award ni.. ngeee~

1 ulasan: