Khamis, 30 Disember 2010

mode membakar!!!

wahhh panas!! bakar apa ni?? hehe sebenarnya bakar kek.. haish.. hehe tengah tunggu kek dalam oven skang ni. hermmm huhu.. dekat-dekat habis cuti pula ada orang oder kek. nenek saudara aku sebenarnya oder.. 10 biji kek. huhu... anak dia kawen sabtu ni. so, kena la siap kan kek tu malam ni, esok parent aku dah bawa kek-kek tu balik kampung. hehe..

aku duduk rumah ja.. malas la mau ikut.. mau menikmati rumah puas-puas.. hehe ahad dah balik kampus... huarrgghhh.. macam tak mau ja aku balik kelembah tu. haishh... ermm aku buat 8 biji kek ja.. adik aku buat dua biji lagi. dia buat cheese kek. aku pulak wat kek coklat dua, kek pisang dua ngan kek pelangi dua... hehe... cukup larr.. kek simple ja...   huhu.. lagipun tu jak aku pandai.. wahahah.. cukup larr tu...

ok lah.. hehe aku mau p tgk kek dalam oven tu.. daa~~

Tiada ulasan: