Selasa, 21 Disember 2010

SEGMEN JOM BERKENALAN

ok ni segmen yang Loqman Hakim buat.... hehe meh join...

-Apakah status anda:
no komen!! ble ka macma tu? hehe



-Ceritakan tentang diri anda 

ok aku ni baru 20 tahun.. belajar lagi.. cikgu-to-be... skang study kat IPG Kampus Kent. ntah la aku tau mau cerita apa. selalu orang tengok aku orang kata aku sombong.. tapi siapa yang dah kenal tu tau larr aku ni laser mulut tak berenti..



-Ceritakan tentang Blog anda

blog aku simple ja...aku letak apa aku nak letak kat sini.. skang aku ada wat segmen... Tentang Berkasih... pastu kat blog ni juga aku letak hasil penulisan aku... klik sini... sabar ja la k kamu baca karya-karya aku tu.. lagi pun tu saja ja luahkan perasaan... huhu tu larrr serba sedikit pasal blog aku ni...

-Apa pandangan anda tentang dunia blog?
aku suka blog ni sebab aku suka menulis dan aku suka membaca. blog bagi aku peluang buat dua-dua tu. pastu blog juga boleh tolong kita buat network... huhuhu.... cuma kita yang dalam dunia blog ni kena bijak larr... kena pandai kawal diri untuk menulis dan tapis apa yang kita baca.. sebab blog ni terlalu bebas.

-Nasihat anda kepada rakan2 yang baru nak wat blog..
sapa yang baru buat tu.. sabar larrr k.. huhu memang buat blog ni kena sabarr.. kena minat... kena bagi komitmen. kalau nak blog maju larr.. kalau nak buat diari sendiri baca takpa larr kan... huhu ( aku pun baru juga dalam dunia blog ni...)



-Nyatakan keunikan yang terdapat pada blog anda..

blog aku apa yang unik??  blog ni unik sebab dia blog aku larr... aku yang tulis... huhu (warrgghhh perasannya aku)



-Sampai bilakah anda akan menulis blog dan impian anda dalam dunia blog?

selagi aku mampu menulis.. aku mau orang belajar dari penulisan aku.. atleast orang dapat sesuatu daripada blog ni...

ok 4 orang yang aku mau tag ialah:

11 ulasan:

:Cikgu Akim: berkata...

WAHH BAru tau kita sama bidang..zul amek apa..huhu..seronoknya dpt kenal zul..ala biar apa pon orang ckp sal kita yg penting kita tahu apa yg kita wat..

kita kena sentiasa kuat meniti kedewasaan ini..salam perkenalan zul!

Zulkifly Omar berkata...

yup.. hehe salam perkenalan.. sy ambik pengajian sosial...

puteri cahaya. berkata...

singgah sini. salam kenal. jom singgah ke blog pu3 pula http://ainblogger.blogspot.com/2010/12/segment-jom-berkenalan-sticky-post-by.html

khayla fadwah berkata...

slaam perkenalan dr atty...=)

Kuronofu91 berkata...

salam ziarah~~~

geramgaram berkata...

salm perkenalan...

rabiatul berkata...

Salam perkenalan :) Jemput singgah bl0g atul ye. :)

Syafiq Rosli berkata...

all da best

ceriteraliyana berkata...

jatuh kat cni lak..;D..jemput ke bl0g sy..

>>salam perkenalan=)

suka cartoon berkata...

hai...salam perkenalan..jejak ditinggalkan agar mudah untuk dijejaki...

hana berkata...

salam pknln..
hehe....
smoge jd cikgu yg b'dedikasi..
=D