Sabtu, 11 Disember 2010

Selamat Hari Jadi...


Selamat Hari Jadi Zulkifly Omar!!!
siapa tu?? aku larr..hehehe..
huhu 11 Disember telah tiba...
maka dengan ini genaplah 20 tahun aku hidup di atas muka bumi ni...
Ok lah.. aku nak wish diri aku sendiri... aku harap aku panjang umur.. murah rezeki.... dan insyaAllah 4 tahun lagi berjaya grad ngan cemerlang...amin.... ceria selalu juga... hehehe

p/s: 
  • sabar ja la korang tengok aku syok sendiri ni ok... hehe
  • hari ni jugak opening ceremony kedai mak aku... fazerra beauty house.. nanti dah selesai aku wat entry pasal tu... huhu siang karang mesti tak menyempat mau layan blog.. layan orang ja keja...hehe


5 ulasan:

Cik Kira berkata...

hepi bufday zoul!! sedisember rpnya kita ni..ehhe

Baom berkata...

haha.br ckup 20 ke??alahai berhingus lg rupenya... haha..hepi besday bro..

Yellow LEOpard berkata...

happy birthday! :)

Nurul Suraya berkata...

Happy Bfday..gd luck ya....smoga Allah pmudhkn sgla urusan kamu ^_^.

Zulkifly Omar berkata...

thx banyak2 kawan2...