Isnin, 31 Januari 2011

Berat Badan vs Cuti...

lalala.. topik yang agak sensitif untuk dibicarakan.. hehe... skang kan cuti seminggu.. jadi aku pun kat umah skang ni. hehe... ok berat badan?? kenapa?? hehe nak bagitau ni... berat a,u dah turun!!!.. yeah... dalam 5kg arr berat aku turun. tu pun kalau timbangan tu tak sot... tp memang turun larr berat aku. hehe.. happy sangat. tak sia-sia aku kawal pemakanan aku. nampak juga hasil nya di atas penimbang.
gambar hiasan semata-mata.
tapi skang ni risau sket.. tau ja la kalau di rumah ni memang susah mau kawal diri. lapar sket pegi dapur... bosan pegi dapur... kenyang pun pegi juga dapur... haish... takut la tak boleh kawal diri. pastu berat naik balik. aiyo..yo..  tapi takpa... aku usahakan untuk maintain usaha berterusan kearah berat ideal ni.. hahaha...

owh ya.. seminggu cuti tahun baru cina ni aku balik umah ja... takda plan yang menarik langsung... mood untuk konsisten dengan blog blum cukup mantap. so entry berkala masih ditangguhkan. skang aku agak emo sebab elaun tak kuar-kuar lagi... harap larr esok.. eh hari ni!!.harap elaun tu telah berjaya memunculkan dirinya dalam akaun BSN aku... harap sangat. banyak udah plan mau buat sama tu duit elaun. haha... jan risau ada juga plan untuk tabungan.. ngee~

bah k la mau tido dulu... esok kalau jadi ada orang mau belanja makan.. yay!!! hehe...

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

makan aje ko.....

Sofinah Lamudin berkata...

makan makan makan..sapa belaja ko jul? aku rasa mesti KFC ni kan? tak pon PIZZA?? hehehe...

Zulkifly Omar berkata...

ko la harus belanja..

Sofinah Lamudin berkata...

aku pon sedang tgu ko belaja aku...post ko pun sudah ada pasal elaun..haha!