Selasa, 11 Januari 2011

Calon JPP: Terbaik dari Ladang~


hehehe... saja jak mau guna tajuk tu.. tertarik ada calon guna ayat tu tadi... 'kerana saya terbaik dari ladang.." macam tu la tak silap ayat dia... hehe.. sebenarnya tadi majlis pengenalan calon Ahli Jawatankuasa Perwakilan Pelajar sesi 2011/2012 bagi IPG Kampus Kent.huhu....


38 orang calon pun membentangkan manisfesto-manisfesto dorang tadi.. walaupun hampir semua guna ayat standard.. "Saya tak berjanji apa-apa... tapi saya akan... bla..bla,..bla.." hehe.... tapi ok larr semua nya berani untuk bercakap di atas pentas tu. kalau aku.. confirm boleh pengsan di atas tu. ada jugak manisfesto yang aku kagum tadi ucapan dorang... hehe... memang mampu mempengaruhi pengundi larr..

kepaa siapa-siapa yang diundi tu nanti jalankan la tugas dengan hati terbuka k... penuh komitmen... mungkin kelas anda paksa anda jadi calon.. tapi lepas ni ikhlaskan larr hati untuk jadi JPP. anda semua suara kami. ada antara calon tadi adalah orang yang berpengalaman... pernah jadi YDP pun ada.. pening aku mau undi sapa... hehe sapa larr mau undi ni ah?? ops rahsia pula kan... hehe... apa pun... undilah yang terbaik ok.. ngee~

sekian.
Salam Hormat.

1 ulasan:

ariff al-baqi berkata...

hang ni blaja kat IPG gak ke ?
sama la ngan aq..IPG kampus pulau pinang.. hahah..
next week tempat aq lak wat pilihanraya...