Khamis, 6 Januari 2011

dua hari kuliah...

dua hari dah kuliah bermula.. tugasan pun bermula juga. adoi... agak mengembangkan otak juga subjek sem1 aku ni... huhu....  skang dah pindah kelas baru.. hehe best juga sebab aircond.. harap larr stay terus di kelas ni..  hehe subjek yg aku belajar sem ni:
  •  Pengenalan kepada pengajian sosial
  • Sosiologi dari perspektif pengajian sosial
  • perkembangan kanak-kanak
  • falsafah dan pendidikan di Malaysia
  • English languange profieciency
  • tamadun islam
huhu tu larr subjek yang bakal terus membakar otak aku sem ni..  adeh.. k larrr lewat dah ni...  mau tido dulu...

p/s: oleh sebab sibuk skang.. n line ntenet aku macam durjana.. so susah sket mau cari masa update blog ni.. huhu.. tapi aku tetap berusaha mau maintain kan 1 hari 1 entry.. huhu

2 ulasan:

Pinung is VizarD berkata...

eh!! dah tukar backgroun ker zul??

Zulkifly Omar berkata...

perubahan 2011.. keke