Selasa, 11 Januari 2011

Facebook tutup cuma rumor!!!


akhirnya facebook bersuara.... hehe semua kisah-kisah facebook akan ditamatkan perkhidmatannya ataupun di tutup adalah khabar angin semata-mata.. hehe... mesti ramai yang lega kan.... ngeee~ aku larr juga salah seorangnya...

macam-macam respon bila khabar angin facebook mau tutup.. ada yang sedih larr.. ada yang risau macam aku ni... ada pulak yang tunjuk suci konon tak rasa apa-apa..  ada pula yang terus-terus ja hukum facebook ni banyak keburukan dari kebaikan dan biar lah si mark tu pegi mampus dengan facebook nya..... padahal dia ada facebook... desh.. tolong larr... jangan la mau tunjuk suci!
bagi aku larr banyak bah kebaikan facebook ni sama aku... facebook adalah satu medium terbaik untuk berkongsi pengalaman dan pendapat... selain tu bleh kongsi maklumat... dan facebook ni JIMAT. tak perlu tambah nilai ok...hahah yala biasa student online pun guna wifi kampus kan.. so jimat la..  boleh jadikan tempat berbincang assigment... kongsi nota.. kan bagus tu...

oklah... jadi jangan larr risau-risau ok.. khabar angin ja semua tu. facebook dah keluarkan statement yang dorang masih lagi meneruskan perkhidmatan dorang... ni sumber yang bleh dipercayai.. klik sini.

4 ulasan:

Se'Toulouse' Hati berkata...

facebook pun ada juga kebaikan untuk kerja betulkan keadaan negara kita. Facebook tu dah baik tapi orang yang gunakan tu yang patut disalahkan sebab salahguna. betul tak?

♥ Mz YuNsoRa ♥ berkata...

Bagusslahh..huhu!

deyq omei berkata...

baik dn bruknya sesuatu pkr adalah dr diri sendiri...klu kta bleh jaga diri kat dunia sbnar..tkkan jd masalah kot nk jg diri kat dunia maya..fikir2la..

dan jiwaraga berkata...

http://sharingtekaje.blogspot.com/2011/01/tak-benar-facebook-akan-ditutup.html