Ahad, 9 Januari 2011

obsesi...

teringin pulak mau cerita pasal 'obsesi'. paham tak obsesi tu apa?? ok obsesi menurut kamus dewan ialah adalah perasaan terhadap sesuatu yang sentiasa menghantui dan difikirkan oleh seseorang... hehe.. so, korang ada obsesi tak??

ada kawan aku dulu time sekolah dia obses dengan kapal terbang.. ada pula yang obses dengan kereta... segala jenis kereta baru kuar.. segala macam aksesori kereta.. ciri-ciri kereta dia tau. memang la obses gila-gila... kalau berbual dengan dia pun kereta saja dia cerita.
ada pula orang obses dengan anime... nah!! sikit-sikit naruto larr...bleach larr.. macam-macam lagi larr tajuk-tajuk anime yang aku tak kisah mau ambik tau.. hehe.. kalau macam aku.. hurmm jap pikir dulu.. aku pernah obses pasal novel... minat gila-gila... lepas tu skang opkos larr obses bloging.. hehehe. walau takda idea mau post tetap juga aku buka blog aku ni... pas tu tenung tanpa henti. dalam kelas pula sikit-sikit cerita pasal blog.hohoho obses la tu namanya.

sebenarnya obsesi ni bagus juga.. tak lah kita buang masa kan.. ada benda yg kita minat kita boleh wat. tp tak bagus kalau obsesi kita tu benda yang tak baik. ada org obses ngan perempuan lar... pastu obses dengan sex larr...  itu obses yang bahaya sudah tu... kalau obses ngan benda camtu cepat-cepat la jumpa kaunselor k.. hahaha ada org terlalu obses sampai boleh membunuh tau. jangan main-main... hehe..

2 ulasan:

iwan_dextrous berkata...

hihii..ak obses kt bola..ahahaahah

다(da)양(yang) berkata...

hahaha...
klu suda d klas pun buka blog,
mmg obses suda tu..hehe