Ahad, 23 Januari 2011

Seharian Blogwalking....


hehe... kemarin (sabtu.. skang dah ahad.. hehe)aku tak update langsung blog ni.. walhal seharian aku mengadap blog ni. cuma saja malas mau mengupdate. memang niat mau blogwalking ja seharian. hehe...

best juga explore blog-blog orang. bukan selalu aku boleh blogwalking lama-lama... memang la aku menikmati hari ni.. blogwalking... makan.. tido... adoiii... hancus diet macam ni.


ni pula aku baru ja selesaikan tugasan-tugasan tertangguh 100penulis.com. baru aku dapat curi masa akhirnya untuk wat semua yang belum siap. lagipun line internet ok hari ni. itu pun aku guna wifi kampus. Celcom broadband aku dah kena potong.. kes tak bayar bil. huhu nanti la tunggu elaun kuar baru aku bayar...

ok lah tu jak la madah aku untuk entri ni... ni pun wat entri sambil layan roomate aku cerita pasal tamadun jepun.. (adoiii presentation aku tak siap lagi.. esok la..) bah ok.. sekian salam hormat.

2 ulasan:

iwan_dextrous berkata...

bekerja keras nmpak.hihih

다(da)양(yang) berkata...

rajinnya ko bw...hehee..ngalih BIG alum abis..hehe..