Sabtu, 22 Januari 2011

Tag dari Vizard

Tag datang lagi.... kali ni aku ntelah di tag oleh encik Vizard.. tuan punya blog Ezurah.blogspot.com : sebuah kisah bermula di sini... ok larr aku pun terbuka hati mau menjawab tag ini. ok dengan penuh sopan santun aku jawab k encik vizard... owh macam encik vizard juga.. aku akan tulis dalam BM walau pun soalannya dalam BI.. hehe


~Two questions about your blog~

What is your blog's title and reason to make it yours?

nama blog ni Dariku Zulkifly.. saja jak mau bagi nama ni.. sebab teringin mau letak nama aku.. hehe senang la kan org cari.. lepas tu memang apa aku letak kat blog ni benda-benda ikhlas dari jiwa aku.. ( cehh kunun!! haha)
\Your blog is categorized as a? ;personal, photography, food, place, fashion etc...
blog ni personal la juga.. sebab selalu banyak juga aku tgk entri emosi dalam ne... kamu sabar-sabar ja la k kalau mau baca entri aku ne.. sebab kadang ni saja tempat mau kasi luah perasaan dalam ati ne.. haish.. ( tak suka boleh blah.. hehe)

~Randomly about you~

Your favorite colors.

biru kali..  kali la.. sebab aku ne semua jenis kaler terang-terang aku suka juga.. hehe

What is your happiest childhood memory?

ntah la tia ingat.. selalu juga kena buli time budak-budak ( ehh.. memori gembira ka tu kalau kena buli??)
What is your all time favorite song? Link it from youtube etc.

tiada... tak caya sudah~ hehe... meman gaku ni tak minat sangat dengar lagu...
What song will you hear to get you sleep at night?

tak boleh tidur ooo kalau ada lagu.. haish.. bikin tension...!


Who was the last person you messaged?

facebook sms.. wahaha
What was the best vacation you ever had?
erkk... vocation.. pulau sapi kali...
Food and beverages?

ikut hati KFC... (pls jangan komen apa-apa)
~Your favorite quote~ 

sudah!!!.... saya tau saya....

~Your inspiration photo~

sorry larr takda gmbar-gmbar aku dalam laptop ne... tiapa bah tu kan... huhuhu

Tiada ulasan: