Selasa, 4 Januari 2011

Tentang Berkasih: "saya masih sayang awak.."Episod6


kalau orang yang pernah kecewakan anda.. pernah tipu anda.. tiba-tiba dia cakap dia masih sayang anda... dian nak balik dengan anda.. ??? hurmm macam mana tu?? patut kah bagi peluang dengan orang tu?? kita masih sayang kan dia.. tapi dia dah tipu kita.. apa patut kita wat?

ntahlah.. mungkin ada antara kita yang akan terima... yalah dah cinta mati dengan dia.. ada pula yang mungkin terus menguburkan harapan untuk bersama dia walaupun hati masih sayang.. tp tetap tak boleh terima apa yang dia buat......  sebenarnya aku pun tak tau kalau aku berada dalam situasi ni. jujur aku cakap aku tak tau mau wat apa....

mungkin aku akan biarkan ja dia... yang sepatutnya dibuatkan.. atau.. beri dia peluang?? arrgghhh susah fikir benda ni... haish.. dalam menulis permasalahan ni aku sendiri buntu.. memang aku tak tau mau bagi tips apa...
sorry lah... aku buntu dengan isu ni.. apa harus kita buat sebenarnya??? ada idea tak??

4 ulasan:

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr berkata...

kena ingat selalunya sekali dia pernah tipu kita tak mustahil dia akan ulanginya...

tepuk dada tanya hati..

Baom berkata...

org bodoh camtu baik xyah bg pluang kedua.. jgn sng2 nk permainkan hati dan prsaan mnusia

Cik Kira berkata...

aq sokong gadis bandar..

klo aq,penipu ni x bole caya sdah.

sayaygbernamawhahaa berkata...

cari yg bru lh hahahahhahahah yg lma sda expired lol