Ahad, 13 Februari 2011

air, kayak dan dot dot dot

hehehe... apakah tajuk seperti ini... sebenarnya esok BIG aktiviti air kami.. hehe hari tu masa camping BIG.. (owh ya BIG=BINA INSAN GURU) aktiviti air ditangguhkan sebab amaran kaji cuaca yang laut sedang bergelora. jadinya.. terpaksa la aktivit air ditunda ke tarikh yang akan dimaklumkan. jadi tarikh tu dah maklum pun. esok bersamaan 14 februari 2011.. hehe..

aku nerves sebenarnya ni.. aku pernah jugak berkayak.. dan buat aktiviti air ni. tak lah aku takut air pun.. tapi berdasarkan cerita senior-senior, jurulatih nya garang-garang. tu yang aku malas tu. konon siap kena terbalikkan kayak lagi. hurmmm harap larr esok tak macam tu..

erk.. jernihnya kayak ni...
hehe... aku harap esok suma berjalan dengan lancar.. harap sunburn yang teruk dapat dielakkan.. sunburn camping hari tu pun tak habis lagi ni.. aiyo... kesian kulit aku.. boleh kena kanser kalau selalu ada aktiviti macam ni.. huhu

bah ok lah.. aku mau off dulu~ doakan aku selamat esok ek.. ngee~

1 ulasan:

Padin berkata...

memang bestaktiviti air, terutama berkayak dan berakit, moga semua selamat,