Jumaat, 25 Februari 2011

jawab tag dikala Bosan...

ok aku dapat tag ni dari c ronald... best jua jawab tag time bosan-bosan ne... dah la idea updte blog kering... huhu

1. Apakah yang anda sedang lakukan 30 minit yang lalu?
makan, gosip, mandi, facebook.... lalala

2. 2 jam yang lalu?
tengok movie di laptop...

3. Anda suka?
bercakap.... lalalala.. jangan komplen k..

4. Minggu lepas?
sangat sibuk

5. Tiga lagu yang anda boleh dengar berulang-ulang kali
ntah lah.. macam besa aku jarang dengar lagu...

6. Tiga binatang yang anda tidak suka
erkk apa arr?? ntah la.. 

7. Lima fakta tentang anda
makan bila emo
kaunselor yang baik (kunun..)
cakap direct
suka becakap
tinggi 171cm...hahaha

8. Tahun depan mungkin
berat bertambah.. (owh tidak)
berat turun.. (owh yay!!)
maintain saja.. ok..

9. Saya tidak reti
menyanyi

10. Saya pandai
makan tuhau...

11. Kawan saya
Semuaaaaa bagus.. ^^

12. Saya ada
juga ada perasaan..

13. Saya seorang
yang suka bercakap..

14. Adik saya
dua orang perempuan.. saya sulong..

15. Saya tidak pernah bosan dengan (senaraikan 4)
facebook
blog
novel harry potter
debat

16. Bilakah pertama kali anda bercinta
jeng..jeng..jeng...

17. Perkara yang selalu orang tak percaya tentang anda
saya seorang yang pendiam suatu masa dulu

18. Saya rindu
kawan-kawan dan sahabat-sahabat.. kawan masa matrix dulu..

19. Saya tak sabar
mau bebas...

20. Lima laman yang anda selalu layari
Facebook,
Blogspot,
googlemail
igoogle
wikipedia

Soalan cepumas siapakah anda 100 tahun akan datang?....
seorang yang namanya akan berada dalam buku teks... dari sekolah rendah sampai pengajian tinggi.. ( bagi la ba aku berangan.. lalalala)

tag:
silakan.. ambil ja....

1 ulasan:

Kira Kekuri berkata...

x mustahil nnti ada nama kaw dlm bku teks tuh.ahha