Sabtu, 5 Februari 2011

memang tak ada idea~

mood update blog hari-hari masih belum tiba.. aku pun tak tahu kenapa... hurmmm esok aku dah balik kampus semula.. kejap betul seminggu. tak terasa... huhu.. tadi aku turun bandar pegi borong coklat... mentang-mentanglah labuan bebas cukai... kawan-kawan apa lagi.. minta kirim coklat larr dorang... huhu... 100+ la juga td aku bayar kat kaunter tu.. tapi takpa dorang bayar balik juga nanti.. huhu.. aku ada beli sepapan ja untuk aku.. ntah napa skang aku tak macam dulu.  kalau dulu sekali duduk ja habis sepapan coklat.. tapi skang dah kurang-kurang.. hehe...


 nah tgk.. aku takda idea sudah mau cerita.. apa lagi arr?? oh ya.. esok aku balik tuaran. naik feri menumbok ja. huhu.. pastu macam biasa naik bas ekspres ke kk. hurmm tutorial aku tak siap lagi ni. dah la minggu depan macam agak sibuk juga...  plan kenduri kelas minggu depan.. pastu Young Jornalist start.. aku plak ajk dokumentasi.. adeh.. macam mana mau amik gmbar ne... takda kamera... sampai sini ja idea aku.. daa~

4 ulasan:

Unknown berkata...

wlupn teda idea..
tp tetap jg entry ko pjg..
hihi

다(da)양(yang) berkata...

jul : beli kamera ada da elaun..hehe...ramai ni yg bli kamera d klas kita...

Unknown berkata...

Cerita biasa2 pun suatu bentuk idea juga. Bergantung dengan pendengar/pembacanya, ehe.

Kalau ada Telefon Pintar, asal ada ja idea/cerita spontan terus taiplah. Fresh publish, ehe.

Young Journalist tu di mana a?

Zulkifly Omar berkata...

mikko: hahaha terpanjang plak.
dyg: hermm nanti la. aku kan bali external
samizul:yerpp.. hehe... telefon biasa ja tp bole la kalau wat notes tu.. hehe
young jornalist tu di kent ja.. pertandingan dalaman ja..