Isnin, 7 Mac 2011

Aznil Pengacara AF9


betul kah aznil pengacara af9 ni?? tadi baru baca berita harian... hari ni pengumumman pengacara konon nya.. lama dah khabar angin pasal pengacara  af ni.. tapi aku pula buat-buat tak dengar.. hehe.. bukan boleh tengok pun duduk asrama ni.. lagipun bosan sudah musim-musim akhir af ni.... tak original langsung..... huhu.

btw balik kepada azni.. kalau aznil jadi pengacara musim akhir af ni bagus juga.. orang membuka tirai af satu..jadi bagus juga kalau dia yang tutup musim terakhir af ni... huhu... bah-bah tu ja sebenarnya post ni.. hehe

5 ulasan:

ztie berkata...

AF lebih hidup kalau aznil pengacaranya...

Zulkifly Omar berkata...

betul2

Mardhiyyah Ridzuan berkata...

Sokong2!!!Rase nak tgk Aznil kot daripada contestants..hahah

Rozuan Ismail berkata...

memang aznil paling layak..pengacara terhebat di Malaysia!!

Nana Liyana berkata...

seronoknyeeeee xD