Isnin, 7 Mac 2011

Bengkel Penulisan Fiksyen Sains dan Teknologi


semalam ahad.. korang wat apa?? hehe.. mesti ramai yang bermalas-malas dibilik kan.. terutama budak ipg la.. kalau tak pun mesti keluar dengan kawan-kawan.. tapi aku dengan rumate aku semalam pula lain aktivtin ya.. hehe.. kami join bengkel penulisan.. adoii ilmiah sungguh aktiviti.. hehe...

bengkel penulisan fiksyen sains kan.. so mestila pasal cerita-cerita fiksyen sains..bengkel ni sebenarnya anjuran UTM-Kumpulan Utusan untuk persediaan Sayembara Penulisan Fiksyen Sains dan Teknologi Musim Kedua 2011. salah seorang penceramah nya Dr. Lim swee Tin-Sasterawan Negara.

bengkel untuk zon sabah ni adalah kerjasama dengan IPG Kampus Kent. kampus aku jadi tuan rumah.. hehe.. dapat lah aku berpeluang join ni dengan roomate aku.. classmate aku pun ada juga join. walaupu sebenarnya aku ni tak la boleh menulis novel pun.. kalau setakat tulis puisi untuk suka-suka tu boleh lah.. tapi apa pun bengkel ni banyak bagi input la.. sesuai untuk kami bakal-bakal guru ni.. hehe

p/s: tak sempat ambil gambar dengan Dr. Lim tu... huhu

1 ulasan:

sibungakecil berkata...

Masuk ke pertandingan fiksyen sains dan teknologi tu? boleh tak bagi sikit info pasal bengkel tu?