Rabu, 30 Mac 2011

Saya Menulis Bukan Saja-saja....

saya menulis bukan saja-saja
bukan penulisan kosong tanpa makna
saya menulis untu meluah apa yang dirasa
untuk dikongsi bersama semua

jika tidak suka tak apa
memang pendapat kita berbeza-beza
jangan pula asyik nak terasa
bukan anda saja buat macam tu di dunia

kalau nak terasa tu aku ok saja
pandai-pandailah ubah apa yang tak kena
bukan nak terasa buta-buta
lepas tu nak selar aku suka-suka

kita semua kekurangan pasti ada
belajarlah kita sama-sama
sebab aku bukan menulis tanpa sedar aku siapa....

2 ulasan:

akubiomed berkata...

Salam perkenalan. Jadilah penulis blogger yang bertanggungjawab dengan mendidik masyarakat.

Mudah untuk tulis mengenai hiburan tapi jangan lupa selit entri mempunyai unsur teguran, tauladan dan nasihat

akubiomed berkata...

Salam perkenalan. Jadilah penulis blogger yang bertanggungjawab dengan mendidik masyarakat.

Mudah untuk tulis mengenai hiburan tapi jangan lupa selit entri mempunyai unsur teguran, tauladan dan nasihat