Isnin, 16 Mei 2011

Selamat Hari Guru....


ok aku tau esok aku bangun sah-sah banyak blog akan buat entri yang sama.. biasalah semua orang ada gurukan. so harus lah buat entri hari guru.. hehe... aku pun buatlah juga entri ni demi menunjukkan penghargaan kepada guru-guru yang pernah mendidik diri ini untuk menjadi manusia berguna.

kepada guru-guruku terima kasih tak terhingga aku ucapkan.. terima kasih untuk semuanya.. terima kasih sebab sudi mengajar diri ini.. walau nakal, pemalas (huhu keja rumah selalu tak buat) dan macam-macam lagi... sanggup juga mengajar diri ni sampai aku mampu menjadi manusia berguna. Insyaallah 4 tahun lagi aku akan mengikuti jejak langkah cikgu-cikgu semua untuk berada dalam dunia pendidikan sebagai seorang guru... hehe..

terima kasih cikgu dan pensyarah di:

Tabika Kemas Sungai Bedaun
SK Sungai Bedaun
SMK Taman Perumahan Bedaun
SMK Mutiara
Kolej Matrikulasi Labuan
IPG Kampus Kent

terima kasih banyak-banyak kuucapkan. Jasa kalian amat ku hargai.
IklanDIGI iPhone 4 klik lerr...

Tiada ulasan: