Selasa, 3 Mei 2011

Terlajak Tidur..

bangun ja tengok jam... 6:30pm argghhh terlajak tido g.. eii malas nya.. ingat tadi mau tidur satu dua jam ja.. sekali terlajak jadi 3 jam... adui... kat luar pun dah gelap. walhal tadi niat mau ke pekan awal.. sebab malas keluar malam beli makanan.

sabar jak la.. rugi juga aku rasa.. sudah lah esok UAK TITAS.. apa pun aku belum belajar lagi. roomate aku dah study dia kata tadi petang lepas aku tido. bangun pula dia.. tadi masa aku baru  nak tido dia lagi awal lelap. aih...

hurmm malam ni terpaksalah berabis study.. titas tu.. dah la banyak kena belajar. kuliah pun macam apa-apa jak.. takda input langusng rasanya... waaa.. mahu tak mahu terpaksa la aku meayan nescafe lagi kali ni macam malam-malam kesibukan minggu lepas... aish.. off~ mandi dulu. bai

p/s: alarr korang mesti selalu juga terlajak kan.. hoho..

comelkan??? lalala..

2 ulasan:

dayang berkata...

banar wah esok UAK??

kira kekuri berkata...

haha kau bilang,aku ni pun bru bangun =.=' 7.55pm =..=' what the..