Jumaat, 1 Julai 2011

Pointer oh pointer....

Result dah kuar... yay!!! hahaha.. kenapakah happy?? ntah.. teda-teda bah juga.. huhu result dah kuar isnin lagi..  tapi aku takda kat kampus masa tu.. so kawan yang bagi tau result aku...  3.69.. mau cakap aku kecewa tak juga.. mau cakap aku puas hati pun tak juga... ntah la kenapa teda perasaan ne...

aku cuma mengharapkan lulus semester lepas sebab aku rasa aku tak belajar sangat.. tapi syukur!!! alhamdullilah aku dapat juga result yang agak memuas kan.. aku dapat 1A+ 1A 4A- dan 1B+.. yang dapat B tu salah satu subjek major aku... PENGAJIAN SOSIAL DARI PERSPEKTIF SOSIOLOGI... huhu.. memang paper ni agak susah bagi aku... huhu.. then asaimen plak aku wat macam kureng..( last minute.. sapa suruh)

apapun.. tahniah kepada rakan-rakan  sekelas yang dapat result mantap-mantap semester lepas.. semester ni kita usaha lagi sama-sama ok!!!... hehehe

2 ulasan:

Cik Aied berkata...

congrats 4 ur result :)

eiela berkata...

tahniah, bukan senang tuh.