Selasa, 12 Julai 2011

Tanggungjawab mengekang~...

huhu lama sudah ku x update post.. tanggungjawab amat-amat menghadkan mood dan kerajinan aku untuk menulis di blog ni.. baru terasa kehangatan menjadi ketua unit... penat, tensen.. walhal aku dah juga bahagi kan kerja-kerja.. banyak dah 'dasar' kelas aku ubah untuk ringankan beban.. tapi tetap juga aku rasa kick.. (ntah macam mana la KU sebelum-sebelum ni.. dorang kebanyakan urus semua benda.. kagum!)

hermm sibuk dengan plan lawatan kelas, fieldtrip, perancangan pameran, BIG, KKP lagi.. mana lagi hal-hal kuliah.. haish.. owh ya.. pantun lagi.. Pesta Pantun Piala Pengarah IPG Kent  lagi.. aku join.. ehehe.. kali ni giuliran pasukan pantun kent pla yang urus.. sem lepas aku ngan geng-geng debat yang sibuk urus pertandingan debat.. kali ni aku jadi peserta ja.. wakil kelas.. kemarin saringan pertama.. team aku menang.. hehe.. syukur dapat ke pusingan seterusnya.. semalam dapat jadi pemantun terbaik.. ooo bangga jap!.. first time ku join pantun ni.. hehe

bah ok la.. nanti gi la ku updat.. banyak g kerja ne.. bye~

1 ulasan:

Kira Kekuri berkata...

hihi bestnya kamu berbakat dalam berpantun nih~ :DD
woww~ ketua unit tuh..(kagum jap!) apa pun smga d permudahkan urusan :D