Khamis, 4 Ogos 2011

Saya suka sejarah....

aku suka subjek sejarah.. dari zaman sekolah lagi aku memang suka sejarah. ntah kenapa otak aku senang terima fakta-fakta dan cerita-cerita ni... kalau nombor-matematik.. hancuss!...

tadi dalam kelas sejarah tiba-tiba aku kena jadi moderator forum.. larr ingtkan tak kena pilih, sekali tetap jadi mangsa... forum ni aktiviti kelas ja.. biasalah supaya tak bosan.. kena buat forum pasal PARTI KOMUNIS MALAYA.. waa banyak input aku dapat.. zaman sekolah dulu aku tak berapa suka baca pasal sejarah PKM ni.. ntah kenapa... tapi bila kena suruh prepare untuk forum ni baru la aku tau akhirnya.. hehe

tajuk forum : Parti Komunis Malaya : Perjuangan Berhaluan Kiri..

tu ja tujuan entri ni.. daa~

3 ulasan:

Akue Achik berkata...

aku la jua palinggg teruk zoul, math angkang, sejarah angkang..adedeiii

Anyway, GUD LUCK ;))

Tanpa Nama berkata...

zul..ak suke giler sejarah!! hahaha...same2!! plg sng nak skor..heee~

Zulkifly Omar berkata...

yay!! ada kawan.. hehe