Isnin, 21 November 2011

bajet...oh duit

huhu.. dimalam orang sibuk kan harimau menentang garuda.. aku pula sibuk kira bajet semester depan.. aish.. sadis.. kenapa duit ni tak pernah cukup.. kenapa???? hargghhhh

serius.. sekarang pun aku dah kering gila.. adoiii.. mcm manalah mau cari duit ni... ada sapa-sapa tak nak bagi aku kerja.. atau nak bagi aku duit .. mana tau saja nak bersedekah.. hehehe

serius.. aku nak kerja part time la.. kalau lah ada orang nak minta aku buatkan asaimen.. aku rela ni skarang.. huhu... serius.. aku charge murah-murah jak.. haha... aiii cuti ni aku tolong mak aku kat kedai ja larr.. tu ja cara dapat duit.. hehe


6 ulasan:

wawa wadzir berkata...

aku pun tiada duit nie..huhu

Zulkifly Omar berkata...

minta duit wawa.. huhu

Akue Achik berkata...

zoul, mai tah kraja kita d prkson..heheh

saveqmm berkata...

ala zoul,sabarla nanti ko dah keja boleh la pegang duit banyak..ehehhe

Zulkifly Omar berkata...

nda sabar ooo huuuu

Kira Kekuri berkata...

aku pun kering woo, tiba2 tuh pt pi putung banyak wooo..kenalah berjimat tuk em nih. =..=