Isnin, 19 Disember 2011

2012 wish list... things I want..

*entri tetap dalam bahasa melayu walaupun tajuk dalam bahasa inggeris.. ngeee~

okeh...  entri ini akan menyenaraikan barangan yang ku inginkan untuk tahun 2012... haraplah tercapai.. amin... (kalau anda mau bagi hadiah.. wakakaa)

Samsung galaxy note... urgghhh mau sangat.. tapi kalau tak dapat ni apa-apa pun ok.. asalkan smartphone.. hehe lama dah mengidam phone android ni...

samsung galaxy note.. mau ni.... argghhhh
Camera Instax.. ntah kenapa aku tiba-tiba gian kan benda ni.. comel..taklah mahal sangat.. tapi filem dia mahal larr... tapi apa pun aku mau!!!!

instax mini 7 comel...
Dolce Gusto.. ni mesin buat kopi keluaran nescafe.. eeiii ada dua model..satu besar satu kecil. eeiii gila comel.. dah la aku ni gila kopi.. tapi harga dia sandi.. yang kecik pun RM 300+..


Hoodie.. ntah kenapa aku nak baju jenis ni.. tak pernah aku ada baju ni.. tapi teringin pulak nak tukar style.. huargg nak baju macam ni.. lalala... (ngam ker dengan aku?? lantaklah! hahaha)...

alala macam ni lah aku.. lalalala~

buat masa ni itu ja lah yang aku betul-betul mau.. haha banyak lagi aku mau. tapi nanti melampau pulak kan.. hahaha... nantilah aku buat long-term wish list....



Tiada ulasan: