Sabtu, 24 Disember 2011

Assalammualaikum,

Helo..helo.. hurmm sekarang jam menunjukkan pukul 4:19am. Aku masih lagi berjaga sambil melayan secawan nescafe. ahh.. nikmat. sebenarnya aku mengantuk juga ni tapi sekarang kepala tengah pusing. selesema dan berada diambang demam. Arrggghhh.. esok mau gerak balik kampung. haish. tido dalam feri juga aku ni. Ok..ok berbalik kepada tajuk entri ni, aku dan nescafe.

serius aku adalah pencinta tegar nescafe. boleh layan sampai 3 cawan nescafe sehari. sadis. tahun ni la aku mula amik nescafe ni dengan agak melampau. tambah-tambah lagi kalau hari tu aku tension. perghhh lima cawan pun lepas kot. nescafe bukan ja bagi aku tenaga untuk terus wat keja, tap aku rasa caffein dalam nescafe tu tolong aku untuk jadi lebih tenang dan fokus. so, tension aku pun boleh kurang sikit.

dapat secawan dengan ni.. argghhh nikmat.


Cuma baru-baru ni aku macam kena dah kesan-kesan nescafe ni. aku ala-ala sesak nafas sikit lepas cawan kedua. huhuhu.. tak mengejutkan pun. Parent dan adik aku pun dah lama rasa kesan ni, aku ja lambat sket. mungkin dah kira overdose kot, tu larr aku kena kesan ni. lepas tu aku pun terus ganti minum Horlick masa minggu study tu. hehe.. cuma sekarang masa cuti ni memang aku kurang la minum kopi. (kuranglah sangat.. sehari sekali.)

Aku tau ramai orang kata nescafe ni berbahaya untuk kesihatan..bla..bla..bla.. tapi biarlah. aku nak juga minum. hehe.. (yaaaa.. bah.. aku kasi kurang juga.)

p/s: bila dia ingat aku suka kopi yang sejuk.. hurmm sweet~

2 ulasan:

Kira Kekuri berkata...

aq sellu beli, tapi jarang minum.. =..=

fadthia berkata...

nescafe memang sedap di kala mengantuk. tapi kopi lagi power kalau d rumah. hehe


sy suka kopi.