Rabu, 25 Januari 2012

Kajian oh Kajian...

hello..hello..

Masuk semester ni... semester 3 ijazah yang merupakan semester ke 6 aku berada di IPG Kampus Kent, Tugasan berbentuk kajian  ada sejak semester dua program persediaan aku lagi.. eh kamu faham juga kan?? hahaha senang cerita aku sedang berada di semester keenam di IPG, tapi kalau di IPG aku akan dirujuk sebagai pelajar PISMP Semester 3 sebab 3 semester lagi sebelum tu adalah program persediaan. okeh cukup pasal tu. yang penting sekarang aku mau cakap pasal kajian. aishhhh boleh tahan ala-ala mau muak juga la aku dengan kajian-kajian ni.

Sejak semester dua program persediaan ada dah tugasan kursus berbentuk kajian. Kalau tak silap masa tu untuk paper sosiologi. lepas tu semester seterusnya dan seterusnya pun ada lagi untuk sosiologi dan geografi sampailah sekarang untuk paper Pendidikan Pembangunan Lestari. (paper dekat dengan geografi, lebih kurang ja.. hehe)

Kalau sebelum. sebelum ni banyak tugasan kajian yang buat secara individu dan skop yang agak luas (tak ditentukan pun tapi boleh tahanlah luasnya.) Tapi untuk kali ni kami kena buat kajian berbentuk mikro dan hanya melibatkan institut ja. Syok juga. Tugasan ni dibuat secara berpasangan. tambah-tambahlah best.

So, aku dengan Boby membuat keputusan untuk buat kajian tentang.... jeng..jeng... jeng.....

"KESEDARAN TENTANG GANGGUAN SEKSUAL DALAM KALANGAN PELAJAR IPG KAMPUS KENT"

hehe haraplah tugasan ni berjalan dengan lancar.. best ba buat-buat kajian ni. hehe (boleh juga menyedikan aku untuk kajian tindakan final year nanti... )

p/s: baru menghabiskan Neslo ais.. dan sekarang melayan Nescafe O ais.. yum..yum

5 ulasan:

Kopinai.ping berkata...

wow! tajuk kajian ko tu bleh thn jgk ar. haha.. gud luck!

Tanpa Nama berkata...

wah. awal kamu bt kajian o zul..hehe. dan tajuk yg agak menarik! btw, goodluck ya :)

Zulkifly Omar berkata...

boleh la.. hehe sedia2 ja kamu arr jawab soal selidik.. hehe

Tanpa Nama berkata...

bah... bila2 seja mun saya ni zul.. haha :)

Zulkifly Omar berkata...

hehehe good good..